• Op reis met onze Belgische partner Joker
  • Per boot bezoeken we Alcatraz
  • Reis mee op een echte Amerikaanse Road trip

• 1-3 | San Diego

Vanuit Brussel vliegen we naar het zuidwesten van de VS. We landen in San Diego, vlakbij het beruchte Tijuana, de grens met Mexico. We bezoeken er het vliegdekschip de USS Midway, vooral bekend van de evacuatie van Amerikaanse burgers na de val van Saigon. Verder hebben we een ruime keuze tussen meerdere musea. ’s Avonds trekken we naar Gaslamp Quater, de uitgaansbuurt van San Diego.

• 4-7 | Los Angeles

Met het openbaar vervoer trekken we naar Los Angeles, niet alleen de grootste stad van Californië, maar ook de tweede grootste stad van de VS. We wandelen door Hollywood en bezoeken de Universal Studios. We paraderen over Santa Monica Pier en fietsen naar Venice Beach, tijd voor sun, sea & beach. Ter afwisseling gaan we een dag wandelen in de heuvels in de omgeving van Los Angeles.

• 8-10 | Langs de kust

Met de trein reizen we verder naar het noorden langs de prachtige kustlijn. Via de oude missiepost van Santa Barbara komen we aan in Paso Robles, onze uitvalsbasis voor twee dagen actie: wandelen door het Montaña de Oro Park en watersporten aan Morro Bay.

• 11-14 | Yosemite National Park

We halen onze huurwagens af en verlaten de kust en rijden het binnenland in. We hebben een dag om de 300 kilometer naar Yosemite N.P. af te leggen waardoor we de tijd hebben om onderweg enkele stops in te lassen. In het park wandelen en fietsen we tussen duizendjarige sequoia’s en torenhoge granietrotsen of nemen we een frisse duik in één van de talrijke watervallen.

• 15-20 | San Francisco en omgeving

Na een week is het terug tijd om weer de drukte van de stad op te zoeken. San Francisco heeft ongelofelijk veel te bieden. We wandelen door Chinatown, fietsen over de Golden Gate bridge, nemen de boot naar Alcatraz en maken een laatste stevige wandeling in de Marin Headlands voor we de terugvlucht naar België nemen.

Rondreis Verenigde Staten Californië Go-26

Binnenkort boekbaar.
Ik blijf graag op de hoogte.

San Diego Old Town
×
Bedankt, we houden je op de hoogte

Informatiedag Zwolle
Zaterdag 7 oktober 2017

• Bezoek de algemene informatiemarkt en schrijf je in voor diverse reispresentaties.
  • Maak kennis met de mensen achter de schermen.
  • Doe inspiratie op voor je volgende reis.

Kom je ook? Meld je gratis & vrijblijvend aan.