< Terug naar overzicht
Verdere update m.b.t. geannuleerde Sawadee reizen

Verdere update m.b.t. geannuleerde Sawadee reizen

Beste reiziger,

U heeft een van onze reizen geboekt, die door de uitbraak van het coronavirus helaas geen doorgang kan vinden. Dit spijt ons uiteraard zeer want we gaan er van uit dat u zich verheugd had op een mooie reis. Echter is het, gezien de huidige restricties rondom het Coronavirus, niet mogelijk u de reis te bieden zoals u die bij ons heeft geboekt.

Veel reizigers hebben ons gevraagd wanneer zij van ons een reactie tegemoet kunnen zien omtrent de administratieve en financiële afwikkeling van hun reis. Aangezien het aantal geannuleerde reizen inmiddels aanzienlijk gegroeid is, is persoonlijk contact met een ieder van u op dit moment niet meer haalbaar.

De afgelopen twee weken zijn we vrijwel non-stop bezig geweest om al onze klanten, die nog onderweg waren, zo spoedig mogelijk naar huis te halen. In veruit de meeste gevallen is dat al gelukt en hopelijk kunnen ook de laatste reizigers de aankomende dagen terugkeren naar huis. Net als voor u zijn ook voor ons de omstandigheden inmiddels behoorlijk veranderd. Om het virus buiten de deur te houden, hebben we op ons kantoor een minimale bezetting en werken onze medewerkers waar mogelijk vanuit huis. Dit houdt in dat zaken helaas minder snel gaan dan u van ons gewend bent. Om die reden zullen wij u per mail op de hoogte houden van de ontwikkelingen die voor u van belang zijn.

Daarnaast hebben we bij al onze externe partners (lokale agenten en luchtvaartmaatschappijen) direct om restitutie verzocht voor niet uitgevoerde reizen. Ook bij hen is de situatie ingewikkeld geworden. In een aantal gevallen worden ook zij geconfronteerd met een vrijwel acute lockdown en komen medewerkers per direct thuis te zitten. Hierdoor nemen de processen ook bij hen meer tijd in beslag dan gewenst.

Eerder informeerden we u over de zogenaamde “Corona-Reisvoucher,” die door de ANVR en het SGR in het leven is geroepen. Het is momenteel echter nog even wachten tot de voorwaarden en de status hiervan definitief zijn beslag krijgt. We begrijpen dat u graag zo snel mogelijk wilt weten waar u aan toe bent en we doen dan ook onze uiterste best om zo spoedig mogelijk duidelijkheid te scheppen. Gezien het enorme aantal geannuleerde reizen is dat onder de huidige omstandigheden voor mij en mijn collega’s bepaald geen geringe klus. Ik wil u daarom, hoe vervelend dat wellicht ook is, toch nog even vragen om geduld te hebben. We komen er echt zo snel mogelijk bij u op terug.

Indien u inmiddels een alternatieve reis bij ons hebt gevonden met vertrek vanaf het najaar 2020, neemt u dan contact met ons op via info@sawadee.nl

om te kijken naar de omboekmogelijkheden.    

Wij vertrouwen erop u hiermee voor nu voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jan de Ridder │ Directeur

Laat een reactie achter